Wednesday, October 12, 2016

Itil ® Intermediêre Module - Service Strategie

ITIL ® Intermediêre Module - Service Strategie Die Service Strategie (SS) kwalifikasie is een van vyf ITIL Service Lifecycle modules en bied jou met die leiding wat jou in staat stel om te ontwerp, te ontwikkel, en implementeer diensverskaffer strategie wat in lyn met die organisatoriese strategie. Die SS module fokus op die belangrikheid van die strategiese aspek van dienste binne die IT-diens lewensiklus. Dit bied die spesifieke kennis en tegnieke om jou te help demonstreer dat jy die risiko's en sukses faktore te verstaan ​​en die vaardighede te ontwikkel en vooruitgang strategie binne 'n organisasie of program. Die kursus dek die bestuur en beheer van aktiwiteite en tegnieke wat gedokumenteer in die ITIL Service Strategie publikasie, maar dit beteken nie die volle besonderhede van elke ondersteun proses. Meer inligting oor hierdie prosesse kan gevind word in die diensaanbieding en ooreenkomste module uit die Diens Capability werk stroom. Die strategiese aspekte van 'n diens moet nie onderskat word nie. Aanneming diens strategie tegnieke en beginsels kan help organisasies verseker dat hul IT-spanne is in lyn met die besigheid as 'n geheel en nie net gefokus op tegniese probleme. Dit kan 'n beter kommunikasie in staat te stel binne 'n organisasie wat lei tot gladder en vinniger ontwikkeling van nuwe of opgedateer produkte en dienste. Die SS module bied dieselfde voordele aan individue wat beter in staat om die verhouding tussen die IT en algemene aspekte van hul werk sal verstaan ​​en te waardeer hoe die ITIL beste praktyk raamwerk kan help om meer doeltreffend te werk. ITIL Credit System Onder die ITIL Credit System, moet jy 'n aantal krediete te verwerf uit elke ITIL kwalifikasie te vorder na die volgende vlak binne die ITIL skema. Die SS module is die moeite werd om drie krediete vir die minimum van 17 vereis word om te vorder tot die bestuur van die oorkant van die lewensiklus module, wat is die finale stap voor die ITIL Expert vlak. Sien die bladsy ITIL Credit System vir meer inligting. Die Service Strategie kwalifikasie sal pas diegene wat in die volgende areas: IT-bestuur IT Finansiële Bestuur Verskaffer Verhoudings bestuur. Hierdie lys is slegs 'n riglyn en keuses sal afhang van individuele loopbaan doelwitte en doelstellings. ITIL Intermediêre Navigator instrument Om uit te vind wat ander ITIL Intermediêre modules hierdie kwalifikasie kan aanvul en leer vaardighede om hierdie werk rolle betrokke is, gebruik ons ​​ITIL Intermediêre Navigator instrument. Service Strategie-eksamen Meervoudige keuse eksamenvrae Agt vrae per vraestel 28 punte nodig om te slaag (uit 40 beskikbaar) - 70% 90 minute & rsquo; duur Geslote boek. Die Service Strategie kwalifikasie kan slegs geneem word as deel van 'n geakkrediteerde opleidingskursus.


No comments:

Post a Comment