Thursday, October 13, 2016

Kerf Oorweging Elite - Agtige Ruimte Handel Spel

Kerf oorweging Elite-agtige ruimte handel spel deur Brendan Sinclair op 22 Maart 2012 Skryf in vir die nuutste gaming nuus Elite skepper David Braben het jare lank beplan om terug na die ruimte handel genre hy pionier kry, maar dit lyk soos Minecraft maestro Markus "kerf" Persson kan hom geslaan om dit te. Praat met PC Gamer. Persson gesê hy wil graag begin werk in die somer op 'n Elite-agtige sandbox ruimte handel spel. Maar waar Braben se oorspronklike rekenaar spel het spelers in beheer van 'n eenvoudige 3D skip, Persson wil die genre 'n meer persoonlike touch gee. "Ek wil die ruimte spel dit is meer soos Firefly," Persson het PC Gamer. "Ek wil om te hardloop op my skip en 'n brand te blus. Soos, o kak, die verkoelingstelsel misluk, ek het hier te blus die vuur." Soveel as wat hy gedoen het met Minecraft, Persson gesê hy wil waarskynlik begin op die projek self en begin hef mense daarvoor terwyl dit nog in beta. PC Gamer aangehaal die ontwikkelaar gesê dit sou wees Elite, "behalwe reg gedoen." Maar Persson het om Twitter vandag dat kommentaar te verduidelik en gesê: "Neem asseblief kennis dat ek wou nie impliseer Elite is nie reg gedoen. Ek wou impliseer dit nie reg sedert gedoen." Vir 'n nader kyk na die oorspronklike Elite en die volle storie agter die ontwikkeling daarvan, check Game Spot se dekking van Braben se 2011 Game Developers Conference nadoodse van die ruimte handel sim. Het jy 'n nuus punt of wil ons direk kontak? e-pos newsgamespot


No comments:

Post a Comment