Friday, October 14, 2016

Leer Aanlyn - Beurs Vir Beginners Indië

Trading en Investment is 2 kante van 'n muntstuk. Daar is mense wat geld maak op sigself handel, kan jy volg Kirubakaran Rajendran om meer oor handel en die maak van geld te leer ken. Vir belegging-verwante jy kan hieronder volg die, Aandelemark is nie gereguleer word deur enige reëls in die sin as jy nie duidelik oor hoe dit werk jy kan uiteindelik sê sy dobbel. Voorrade moet voldoen aan die reëls opgestel deur Sebi, maar hulle hulself nie weet waarom die voorraad pryse het gedaal of gestyg by tye, soms is dit bloot gemanipuleer word deur makelaars. Hoewel sulke gevalle van makelaars manipulasie is verminder tot 'n mindere mate, dit bestaan ​​selfs nou. As jy 'n voorraad gebaseer koop op iemand se aanbevelings kan dit jou geld te ruïneer. Jy kan nie kla as jy jou geld verloor het. Sommige reëls wat jou geld kan bespaar is, Hou by jou geld, Belê slegs wanneer jy die vooruitsig van die maatskappy te leer ken, Nooit geniet in die handel as jy nie seker is oor die verlies, Nooit te leen en belê in aandele, Wag vir 'n lang tyd om jou voorraad te verkoop of om wins te bespreek, Ek onthou my gevul met hierdie vraag toe ek begin met die belegging. Glo my, al sê dieselfde ding oor en oor weer, maar moeilik om te volg en te verstaan. Jy kan gaan deur middel van geld beheer webwerf, gevul met baie van die inligting wat jy kan kry gesorteer wanneer jy in te belê en prakties te begin met dit. Ek het n paar duisend verloor voordat sy besef foute en nou kan ek sê ek het wins in my rekening. Kyk na die nuus elke dag, volg die beroemde aanhalings van buffet, wat baie genoeg om mee te begin nie. Nooit verloor geld, gulsig wees, wanneer almal vrees, vrees wanneer almal wat ek gulsig, rit teen die gety, die prys is wat jy betaal, waarde is wat jy kry Probeer oefen hierdie, en 'n paar duisende verlore kan gesien word as 'n betaalde vir learning. start versigtig fooie, jy kan verdien as jy goed vertroud met beleggings Mag wees later wat jy kan lees, soos kennis is rykdom


1 comment:

  1. Ek is Абрам Александр, 'n sakeman wat in staat was om sy sterwende slap besigheid te laat herleef deur die hulp van 'n God gestuurde geldskieter, bekend as Benjamin Lee, die leningskonsultant. Ek woon in Jekaterinburg Екатеринбург. Probeer u om 'n besigheid te begin, u skuld te vereffen, u bestaande uit te brei, geld benodig om voorrade aan te koop. Het u probleme gehad om 'n goeie kredietfasiliteit te bekom, wil ek hê dat u moet weet dat mnr. Benjamin u sal sien. Is die regte plek vir u om al u finansiële probleme op te los, want ek is 'n lewende getuienis, en ek kan dit nie net by myself hou as ander op soek is na 'n manier om finansieel opgehef te word nie. gebruik die besonderhede soos aangedui in 'n ander om deel te neem aan hierdie wonderlike geleentheid. E-pos: Lfdsloans@outlook.com Of WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.

    ReplyDelete